Dienstverlening

Doelstellingen

Dienstverlening

Wat willen we bereiken?

Wat gaan we daarvoor doen?

T1

T2

1. Bereikbaar zijn: De gemeente is via diverse kanalen herkenbaar en toegankelijk voor alle inwoners, ondernemers en organisaties. Alle inwoners moeten zaken met ons kunnen doen via de weg die zij prettig vinden.

1.1 Het opleveren van een uitvoeringsprogramma waarin inzicht zal worden verschaft in acties, planning en benodigde middelen.

1.2. Implementatie van een nieuwe website.

2. Benaderbaar zijn: We hebben aandacht voor de menselijke maat. We staan klaar, zijn klantvriendelijk en benaderen onze klanten persoonlijk waar die behoefte ligt. Benaderbaar betekent ook proactief meedenken met de klant.

2.1  Het opleveren van een uitvoeringsprogramma waarin inzicht zal worden verschaft in acties, planning en benodigde middelen.

2.2 Verbeteren van de telefonische bereikbaarheid en ons terugbel-gedrag.

2.3 Monitoring van het resultaat via het uitvoeren van klanttevredenheids-onderzoeken.

3. Begrijpelijk zijn: De informatie die we verstrekken is correct, helder en eenduidig. We stemmen de inhoud van onze boodschap zoveel mogelijk af op de ontvanger. Wij begrijpen dat onze klanten verschillende behoeften per situatie of moment hebben.

3.1 Het opleveren van een uitvoeringsprogramma waarin inzicht zal worden verschaft in acties, planning en benodigde middelen.

3.2 Afronden van het project ‘invoering van de nieuwe schrijfstijl’.

3.3 Monitoring van het resultaat via het uitvoeren van klanttevredenheids-onderzoeken.

Toelichting

1.1 Het uitvoeringsprogramma dienstverlening wordt verder uitgewerkt in een deelproject van de Omgevingswet.

1.2 We hebben in 2020 hier nog geen uitvoering aan kunnen geven. Dit staat voor 2021 op de planning.

2.3 Dit is een continu proces.

3.2 Dit wordt in 2021 verder opgepakt.

Deze pagina is gebouwd op 07/14/2021 16:09:12 met de export van 07/14/2021 15:54:59